上個星期約左姑媽8點今日去表姐到,,,,,今日遲左起身...本身約左佢8點去到牙麻到,,,,之後我8點仙起身,,,,之後我就拿拿淋正野....8點3出門口,,,去答車....THEN上左車就打比牙麻,,,問牙麻已家係邊,,,之後佢話同姑媽食緊野,,,,之後叫快D去到元朗,,,佢話成完野就去表姐到,,,,之後我去到就食左D野,,,,之後就去表姐,,,我地答車車,,,去到表姐到,,,表姐係到開緊MIKE,,,,之後佢係到餵BB食MIKE,,,,,我就係到睇住BB,,,,BB爆Q,,,,BB食完奶我就同佢玩,,,,BB都好乖,,,,,雖然BB有陣時都會喊,,,,但喊左陣就會訓覺,,,喊下訓下,,,我就係到抱BB,,,,佢好輕,,,輕到吾知點講好,,,,,,之後抱到佢訓覺,,之後我地同表姐係到傾計仔,,,,傾左一陣,,,,,之後BB又起左身,,,,,之後BB又食奶,,之後表姐佢比左姑媽幫BB沖涼涼,,,之後我都有同佢沖,,,佢重好似沖得好舒服甘,,,,個時真係好得意.....之後沖完佢同我地玩,,,玩完佢又訓,,,,,之後我地就係表姐屋企到食野,,,,之後打比牙媽.....同佢傾計.....問佢幾時出元朗,,,之後佢就話吾知,,,之後傾左一陣,,,我地就收左線,,,之後個開始冇野做,,,照係到食野,,同BB玩,,,,,同表姐傾計仔,,,,之後個D都冇咩野,,,,,至到我地走喇,,,之後就答車返完朗,,,差否兔出否到元朗,,,,再打比牙魚,,,之後問佢係邊,,,,,,,之後佢又話吾出,,,都吾知佢點,,,有話出有吾出,,之後佢又話老馬出,,唉,,,吾出,,,又可打比人,,之後收左線,,我就同姑媽返天水圍,,,,之後返到屋企,,又係冇野做,,,,開左電腦,,,,之後聽歌,,,,之後聽下聽下又HAND左機,,之後再開電腦,,,,又否得,,,,,頂,,,,,算,,,,,,再開過先得,,,,玩我,,,,,,,之後又係到聽歌,,,,,之後聽到5點幾,,,之後就正野,,,,,,過左陣,,,就同牙妹同I落街買餸,,,,,之後買到6點,,之後買左好多野,,,,,之後返到屋企正餸,,之後我就係到正餸,,,好多餸,,,,,正到6點幾,,,,之後煮飯,,,,之後到左7點睇左陣電視,,,睇到7點3,,之後就煮餸,,,之後就等細佬返開飯,,之後佢飯左黎,,,之後我地就開飯,,,,,之後食完就同妹AND I沖涼,,,之後已家打日記仔,,,睇電視,,,,玩腦,..ZZZZZ...打到呢到,,,天日再打,,,,,,88


|