judychanbb
暱稱: S!U盈=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
............
***
*.*
444
哥哥番左黎!!
文章分類
全部 (267)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
O●`forever6c6c
O●`妍bb
O●`板板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 267
留言總數: 215
今日人氣: 1
累積人氣: 4338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 25 日  星期日  
出左街...  

今 日 出 左 街,,,

為 左 出 呢 個 街,,,

晨 咁 早 就 起 左 身,,,

其 實 係 為 左 做 project,,,& 做 功 課,,,

其 實 唔 可 以 係 話 做 囉=.=,,,

先岩,,,

我 地 做 左 好 耐 之 後,,,

我 地 就 去 左 麥 當 當,,,

簡 青:::m 記

食 完 之 後,,,

就 去 左 公 園 玩,,,

不 過 都 冇 野玩,,,

玩 左 一 陣 之 後,,,

就 番 左 上 去 lu,,,

之 後 就[[做]]功 課 啦,,,

一 路 做 做 做 做 做 左 好 耐,,,

之後就開始做project啦,,,

做左一陣之後就做哂lu,,,

真係快,,,

哈哈...

做完之後,,,

坐左一陣,,,

之後就走啦...

發表時間:2007-02-25 05:54 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 2 月 24 日  星期六  
悶死///  

唉,,,

又係lee句----->好耐好冇打日記lu,,

放假lee幾日好鬼悶,,,

差唔多日日都係屋企悶,,,

學校d miss&呀sir都唔知係咪有問題嫁,,,

放得個10日假,,,

就比成差唔多10樣功課,,,

1日做1樣都做唔哂啦,,,

都short short地既...

 

番到學校,,,

有開心,,,

有唔開心,,,

唔開心就係要對住d我好x憎既miss,,,

d miss好衰...

唔比1日功課,,,

                                        <---miss&呀sir都係..

佢地好似好會死咁,,,

不過有時上堂都幾好笑既,,,

上堂都唔緊要呀,,,

最多咪悶下,,,

但係d功課就多到乜咁,,,

日日做功課都做到死呀...

發表時間:2007-02-24 05:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 9 日  星期二  
><  

lu

1

黎緊個幾日點算?

發表時間:2007-01-09 12:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 7 日  星期日  
happy  

哈哈

好開心呀

唔知點解我覺得上左F.1之後

開心左好多

d時間又過得好快

話咁快就下學期lu

而且同d fd都玩得好開心

雖然唔知出年有有冇機會一齊一班

但我都覺得好開心

發表時間:2007-01-07 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 7 日  星期日  
悶死  

唉...

今日又係成日都係係屋企

朝頭早溫左陣書...

之後等我father&mother出左街之後就玩左陣電腦...

本來諗住由今日到考完試都唔玩電腦嫁ma...

點知都係玩左...

發表時間:2007-01-07 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]