今日頭個2堂好無呀...因為miss ng無返呀...咁就無左2堂pe堂啦!!
點解佢成日都唔返嫁??講到返學..雁姐今日返左呀...佢隻腳包左d藥!仲著住左對拖鞋∼好搞笑..佢隻腳趾公既腳甲好long呀..
跟住上家政..妖!無得煮野食...玩d咩急救..
不過都幾好玩既∼我啦∼娜姐啦∼雁姐啦∼文靜一組...勁好笑呀...我地演第一個時候..都唔係好搞笑...但係第2個就勁搞笑...我扮家務助理∼娜姐扮老豆∼文靜扮媽咪∼雁姐扮佢地既女∼
有一日!娜姐同文靜話間屋企dirty!跟住就打電話搵家務助理清潔∼佢地於是打23174567呢個電話..叫我去幫手∼∼我到左佢地門口之後...就用一d唔似大陸話又唔似港東話既音就同佢地講∼∼當時我地都係到笑∼笑到我唔知點講好...跟住佢地竟然加左句對白∼就係叫我去<洗toilet>激死∼!雁姐咪整親隻腳既...佢今日就扮趺親個個!佢扮得好真呀!
又2堂lu...今日英文堂多左14個人一起上呀..我同娜姐又掉埋位!我地坐左係第一行呀...
之後做s咩都唔方便啦∼!
下午∼音樂堂考試呀..我同文燕一起考唱歌..我地唱得好細聲呀..俾阿sir講左2次..叫我地大聲d..咁就俾人扣左分lu...我地落堂之後...叫阿sir俾多次機會..佢話有時間就俾!!
*唔知點解我今日幫我地班d人簽名(簽個個文集)
簽左我同另人個人既名!!_J_G_en