junchan0422
暱稱: 銀之戀星
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
練波波波波波波.........
無奈law...!!!!!
百般「滋」味再心頭.....
嘩嘩嘩,好多野睇呀今...
星期日
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 101
今日人氣: 2
累積人氣: 5101
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 5 日  星期二   晴天


分班lu.... 分類: 未分類

今日番學ge目的都只不過係睇分班結果....=﹏=

無乜驚喜ge,如我所願入到c班law.......

不過一番黎見到個稀客,一年都唔番學一日ge佢∼洪爺呀@@

不過我都唔理佢,佢個樣都仲係咁柒....--”

番到去,見到有小小人行去個bourt果度睇野,心諗......

都應該係分班d野架la,真係俾我估中@@

好彩我無揀到d班炸,d班d「靚女」真係多到呢....--”

全from之冠!!!!!!!!卡2∼

不過呢....4年la...計埋出年,5年,5年都同sayo一班=-”

真係呢.....唉.....==”

放左學之後本應應承左家俊同佢練跑,但我放左佢飛機......

因為我想去萬西屋企打機多過練跑...ka∼!

打到3點幾就走左lu......

妖,又俾呀媽屌la....今日打住咁多先la∼!

(ps:雖然痛苦有好多,但我仍然只想自己渡過**)






訪客留言 (返回 junchan0422 的日誌)


蟲西-=-" 於 2005-07-09 10:29 PM 發表:
嗚呀!!!!!!!!!!!! D班呀!!!!!!!!!!! 我崩潰左啦 Orz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



"katy]妹﹏ 於 2005-07-06 07:39 PM 發表:
乜你唔係話想入e班咩?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

理商都想,咁唔係e就係c架la
Posted at 2005-07-06 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]