junchan0422
暱稱: 銀之戀星
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
練波波波波波波.........
無奈law...!!!!!
百般「滋」味再心頭.....
嘩嘩嘩,好多野睇呀今...
星期日
文章分類
全部 (78)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 78
留言總數: 101
今日人氣: 5
累積人氣: 5093
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


pe堂 分類: 未分類

今日係上第一堂pe堂,老袁一開始勁惡,話我地跑步唔認真啵= ="

年年都係咁跑架la.....= ="

之後又話我地d褲同d鞋唔岩規格,超,之前form1~form3都係著呢d 架la,

果陣唔通你眼花無睇到呀~????????我先唔會理佢,我照著果條褲同對鞋!!!!!!!!!!

之後要做體能,對於打開波ge我當然無問題la.....但唔知點解,做做下左邊「駁頭」勁痛.........

之後自由時間,當然我都係打番我專長....羽毛球(其他果d我都唔識打= =+),雖然我「駁頭」都係勁痛.....@@

但係打左無耐就話要收野,因為打左落堂鍾= ="算吧,,,,,,,,.........................完!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我係衰人,我係賤人,我好賤格,我好仆街,我好犯賤,sorry!!!!!!!!!!!!!!!!雖然你唔會睇到...........

都無機會睇到我同你講呢段野,但我都想講句sorry,!!!!

(ps:唔知咩事ge唔好問我,邊個問我我都唔會答ka........)






訪客留言 (返回 junchan0422 的日誌)


Bear 於 2005-09-10 06:14 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-09-21 08:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]