好耐冇打blog啦^^""
今日body check
wow發覺自己好鐘意做問卷=0="
撞到m鴻同郭傑
三條kai子一齊做問卷
郭傑做得超快= =""
死m鴻一邊做..一邊講無聊野
笑死= =
之後check眼
yeah!視力正常~呵呵~~
m鴻睇到第四行= ="
正盲人XD
郭傑重正=0=""
check背脊斜左成10度=0=""
p.s:4度sin至正常
之後等郭傑
搞下搞下就5點幾lu~
完左body check
搭70K番屋企
點知見到f.1既一個男仔
之後我同一鴻兩個又係巴士度嘈嘈嘈=0=
嘈下嘈下就番到屋企lu~
番到屋企睇onepiece^^
又同ash ash傾msn
係度睇佢之前係qooza 既一d低能post
發現ash原來都有好多名句= =""
何其有趣呢XD
一邊睇...一邊笑
之後食飯...再睇ONEPIECE
終於睇到第104集^^
超勁XD
今晚DINNER好好味^^
THANKS MOM XD
聽日同ASH ASH出SHA TIN!!!
YO YO YO!!!!正XD
超期待^^
要同大家講聲SORRY LA.....
由於諗唔到個STORY既下段....
所以....
結束左佢算LU^^
好多謝大家既支持呀XD
可能遲D就會打番架啦XD
期待聽日^^
正!!!!^^
{!~Finish~!}
|