june11x2
.名前 June魚ソ皮!!
.誕生日 6月22日ザエ
.性格 動ろウビエゆザエ
.з⑦ヱ 活𣊫ザエわザエ
.з⑦ヱ 幼稚ザエわザエ
.赤色ソ𨧻士ゾ最パ強ゆザエ!!
最新文章
2012-01-24
2011-09-13
2011-04-04
2011-02-19
2011-02-06
日曆

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
站內搜尋

 

2008 年 8 月 29 日  星期五
body check=0=
 

好耐冇打blog啦^^""

今日body check

wow發覺自己好鐘意做問卷=0="

撞到m鴻同郭傑

三條kai子一齊做問卷

郭傑做得超快= =""

死m鴻一邊做..一邊講無聊野

笑死= =

之後check眼

yeah!視力正常~呵呵~~

m鴻睇到第四行= ="

正盲人XD

郭傑重正=0=""

check背脊斜左成10度=0=""

p.s:4度sin至正常

之後等郭傑

搞下搞下就5點幾lu~

完左body check

搭70K番屋企

點知見到f.1既一個男仔

之後我同一鴻兩個又係巴士度嘈嘈嘈=0=

嘈下嘈下就番到屋企lu~

番到屋企睇onepiece^^

又同ash ash傾msn

係度睇佢之前係qooza 既一d低能post

發現ash原來都有好多名句= =""

何其有趣呢XD

一邊睇...一邊笑

之後食飯...再睇ONEPIECE

終於睇到第104集^^

超勁XD

今晚DINNER好好味^^

THANKS MOM XD

聽日同ASH ASH出SHA TIN!!!

YO YO YO!!!!正XD

超期待^^

要同大家講聲SORRY LA.....

由於諗唔到個STORY既下段....

所以....

結束左佢算LU^^

好多謝大家既支持呀XD

可能遲D就會打番架啦XD

期待聽日^^

正!!!!^^

{!~Finish~!}

刊登時間︰2008-08-29 10:10 PM    [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]