今日好無聊!!
冇野做~~
本來今日可以去打波~
唉!!
不過,我媽咪唔俾去~~
好在,去左買野~
迋買野~~
好大收獲,哈哈~
跟住,返到屋企,
見到我牙妹d同學~~
佢地係到做功課~(勤力中!!)
頌有好多功課末做牙!
救命.................
其實中意人既感覺係點架???有冇人可以回應我衣個問題牙??