june_421_xp
暱稱: Kai殷`
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
最新文章
11•05•2009
當 失 路 XD`
04-04-2009
03-04-2009
MeLiSsA`
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (26)
❋日記 (26)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2008 年 9 月 18 日  星期四   晴天


2008-09-18  

I.S.堂
玩實驗
將D化學液體溝埋一齊
So funny>V<
 


ENG.
Today dict.
I have many words forget
SO BAD!!
 


I.H.堂
借咗比圖書館王老師
王老師講野好好笑XD"
 


P.E.
去咗包玉剛游水
好好玩
仲好舒服
好似仲有間學校
 


放學之後
去咗圖書館半個鐘
It's so boring/__\|||

上到東邨去7仔食撈麪
食食下
我阿媽call我
and than佢死左過黎
原來條友今日off w0
仆到佢呀!
煩撚住晒
好想打柒佢lo

發表時間:2009-03-10 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
分類: ❋日記


2008 年 9 月 9 日  星期二   晴天


2008-09-09  

有陣時我真係好憎我屋企人
佢地好似乜都睇死我唔掂咁
邊有家長會咁唔十卜自己嘅小朋友㗎!!
佢地最鐘意玩一個判死刑
唔得!
唔準!
冇得傾!
NO WAY呀!
總之我就係冇SAY WAY!!
我真係夠啦!!!!!!!!!!
我想將我嘅壓力同不滿釋放呀!!!!!
我唔想再日日坐監咁呀!!!!!!!!
我唔想再做比人點嗰個!!!!!!!!
我唔想再聽阿婆up佢啲「鄉下乖女論」!!!!!!!!
我唔想K.1~F.6(我現時F.1)都比阿婆跟落車站!!!!!!!!
我唔想再比家人當我係笑話咁講!!!!!!!!
我好想佢地比返自由我呀!!!!!!!!
冇自由真係好辛苦!連去圖書館都要懷疑我!
傾電話要有錄音
我講嘅嘢一定要有人聽我講過... ...
我真係好辛苦呀!~
其實我依家返中學都唔係咁開心
比人當隱形的確唔好受!~
我見到人地咁開心我都會妒忌
我好想有一日開始:
我想出街就出街
冇人煩我
全屋靜晒... ...

發表時間:2009-03-10 07:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
分類: ❋日記


2008 年 9 月 2 日  星期二   晴天


2008-09-02  

今天是我第一天正式以培德中一生的身份上學
第一天
與同學不太相熟
人「新」路不熟
看到其他同班同學玩在一起
嬉皮笑臉
自然地有種被孤立的感覺

幾經辛苦
終於等到好朋友回來了
總算有個「依靠」了
雖然對於他們所說的話題一無所知
但都好過「等做化石」

放學後
本想好好地玩個痛快
但又要去學琴
為了這個理想
犧牲小小玩樂時間,沒關係!
正所謂「犧牲小我,完成大我」

發表時間:2009-03-10 07:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
分類: ❋日記