| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 4 日 星期三  |
| 派卷>w< |
分類: 學校既鴨仔xd |
嘩嘩嘩...
今日終於派左第1份卷,,,ok啦..
不過我對中文其實本身係比較有信心既一科,但係都係好普通,
足以想像之後幾科..(歎氣)
今次數學應該會唔合格,
好認真講句,
我真係唔識做,
比如話張maximum absolute error除4,
又比如亂做,
其實自己今次都心中有數,
大概諗唔到,今次用最長時間溫既一科,
就咁衰左:(
中文listening/3\
ok啦..錯左d無聊野,
但係都覺得是鬼但啦既感覺
test完,
出現左上年既無助感ar-3-
開始唔知自己做緊咩luxdddd
今日同聽日都去同wincy跑..
番到屋企再寫>,<
|
| 發表時間:2009-11-04 03:35 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009 年 10 月 14 日 星期三 時晴時雨 |
水運會xd  |
分類: 學校既鴨仔xd |
今日學校水運會, 之後我地傾計.. 其實真係幾悶..好彩唔曬姐,, 如果唔係就慘lor=[ 然後坐校車番屋企(陳叔好好人,唔收我$) 就一齊做project 努力喔: ) 恩恩番到黎, 要估邊個打邊個.. 我想講既係, 佢份人唔識預測ga; ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-10-14 06:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|