十一點幾起身~睇<<冰之驕子>>~
木村好型呀>///////////////<
然後就做下功課~睇下電視~
3點幾有d肚餓就落街買左d野食~
好難食=3=
再睇左一陣<<D.N.ANGEL>>就訓著左zzzZZ
9點幾起身~沖完個涼~去二叔度食d野~
老實講~今日幾悶~
(今日做math功課做到想死=3=)