去蝴蝶灣,,,
同d小學同學一齊bbq,,,
發現大家都靚仔靚女左,,,
呵呵呵,,,
只係個死李小弟弟一d都冇高過,,,
哈哈哈,,,
bbq之後落去海灘,,,
玩玩玩玩玩,,,
玩到成身濕晒=3=
玩左好耐,,,
又去番bbq,,,
hai左一陣,,,
番屋企啦~
好耐冇見大家,,,
今日真係好好玩>v<'''