|
--- |
| 2006 年 8 月 17 日 星期四 | ![]() |
今日係ALEX CHOR ge 生日~ 下午學完琴之後... 去左陳太到... 跟著夜晚,,, 就去食自助餐... D甜品好好味呀~` 食完係到玩七級豬... 玩法: 首先在牌中拿出和人數一樣多的 set , 即是假如有4人玩的話,便拿出四張A, 四張2,四張3和四張4。 將牌洗均,每人四張。
遊戲開始時,四人同時拿其中一張牌向右傳, 亦同時接收從左來的那張牌。 玩者們的目標就是儲到四張相同的牌。 若有人儲到相同的牌的話,便需立刻用手摸鼻, 其他人見到便需也立刻摸鼻。 最遲摸鼻的就是一級豬... 如果你已經係一級豬,而又最遲摸鼻.. 咁你就會由一級豬變二級豬...如此類推... 變成七級豬的話,就輸了...
而若一個級數較低的 "豬" 和
一個級數較高的 "豬" 談話的話, 那麼兩隻豬便會成為同一較高的那級數, 如一級豬和五級豬談話的話, 那麼兩個人都會變成了五級豬。 好好玩架~~ 我係一級豬! >v< 跟著我地係到沖檬水... 我地發現呢,, 沖檬水落2包黃糖、1包白糖、1包代糖..先會好飲架! xdd
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 120 | » |