write member forum login logout

---

2006 年 8 月 17 日  星期四 晴天

今日係ALEX CHOR ge 生日~

下午學完琴之後...

去左陳太到...

跟著夜晚,,,

就去食自助餐...

D甜品好好味呀~`

食完係到玩七級豬...

玩法:

首先在牌中拿出和人數一樣多的 set ,

即是假如有4人玩的話,便拿出四張A,

四張2,四張3和四張4。

將牌洗均,每人四張。

 

遊戲開始時,四人同時拿其中一張牌向右傳,

亦同時接收從左來的那張牌。

玩者們的目標就是儲到四張相同的牌。

若有人儲到相同的牌的話,便需立刻用手摸鼻,

其他人見到便需也立刻摸鼻。

最遲摸鼻的就是一級豬...

如果你已經係一級豬,而又最遲摸鼻..

咁你就會由一級豬變二級豬...如此類推...

變成七級豬的話,就輸了...

 

 

而若一個級數較低的 "豬" 和

 

一個級數較高的 "豬" 談話的話,

那麼兩隻豬便會成為同一較高的那級數,

如一級豬和五級豬談話的話,

那麼兩個人都會變成了五級豬。

好好玩架~~

我係一級豬! >v<

跟著我地係到沖檬水...

我地發現呢,,

沖檬水落2包黃糖、1包白糖、1包代糖..先會好飲架! xdd

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 120 | »

暱稱: ° 口牙豬*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930