|
--- |
| 2006 年 8 月 3 日 星期四 | ![]() |
今日1:30pm去學琴" 學完琴之後... o答完MTR之後" 出面勁大雨,有傘好似無傘咁... 我唸住等巴士ge話可能會等好耐'` 所以就自已行... 好後悔,自已行囉" 超大雨+ 大風... 我把傘反左幾千萬次呀`` 好彩我把傘可以反左之後可以再反番.. =_______=" 唉" 吹到我個頭差唔多甩... T.T`' ________________________________________________ 跟著夜晚去溜冰" 溜完之後去食大家樂,跟著就返屋企啦... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 120 | » |