|
--- |
| 2006 年 7 月 10 日 星期一 | ![]() |
今日返學,歌唱比賽(決賽呀!!)`~ 朝早睇左陣波,雖然知道意大利贏左"(好睇呀,個個都好勁呀!) 歌唱比賽比我想像中好睇呀"" 成班果d呢,d動作就好搞笑" 小組同埋SOLO果d呢" 就唱歌勁好聽"" 係超好聽!! 成班最印象深刻呢,就係唱球場XXX果班,好有睇波feel呀! 小組就係合唱團團長同埋一個男仔唱愛是懷疑" 勁激呀!! 超勁呀!! 另外合久X婚都好好聽!! SOLO果D全部都超好聽呀! 佢地超勁囉~ 真係高音甜,中音準,低音勁呀!!! 放學就睇番錄左GE男人之苦大結局"" 都幾好睇呀!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 120 | » |