write member forum login logout

---

2006 年 7 月 10 日  星期一 陰天

今日返學,歌唱比賽(決賽呀!!)`~

朝早睇左陣波,雖然知道意大利贏左"(好睇呀,個個都好勁呀!)

歌唱比賽比我想像中好睇呀""

成班果d呢,d動作就好搞笑"

小組同埋SOLO果d呢"  就唱歌勁好聽""

係超好聽!!

成班最印象深刻呢,就係唱球場XXX果班,好有睇波feel呀!

小組就係合唱團團長同埋一個男仔唱愛是懷疑"  勁激呀!! 超勁呀!!

另外合久X婚都好好聽!!

SOLO果D全部都超好聽呀!  佢地超勁囉~

真係高音甜,中音準,低音勁呀!!!

放學就睇番錄左GE男人之苦大結局""   都幾好睇呀!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 120 | »

暱稱: ° 口牙豬*

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930