端午節
今日放假呀...
端午節...
大家有無食粽呀?我就食左一隻啦..hehe
今日黎個大轉變...
刪左好多日記...
換左個新skin....
換左都幾多野...
唉"
D老師都唔知係唔係約埋架,,,
所有默書、TEST都係晒聽日...
= ="
« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 120 | »
朋友