| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 24 日 星期一  |
〈大尾篤”… 正....爆....呀!!!  |
分類: 未分類 |
今日....我都唔知幾點起身 forget了
算吧
係邊到等??粉火 (差d又forget埋.. 諗左10秒又諗到)
幾點?12點定唔知1點...
等左一陣
齊人 gogogo
搭車
唔知咩站轉車
神之子超勁
坐爆小bus(其實仲差一個...仲有兩個係harmony= ='' 唔緊要 神之子好快可以做到)
好多細節我都唔記得左(諗到頭都爆)
講大概啦!!!!
今日好好好好好好好正
食左都唔少野
不過貪快搞到食左唔小生野- -
好彩都無肚痛..
食飽飽就去打左陣機..
打完見到佢地去哂玩...
我都唔輸蝕...
去玩lu~~
同c徒,燊,旦佬同清慧去左搵野玩
行左好耐
見到LCF租左架單車
$50 (有問題 駛唔駛$50呀!!! 唔好玩啦)
我地梗係唔租
跟住就搵其他野玩
LASTLT.....
我地話上去放風(真)
唉~~
講起都心傷....
唉
波節重重
最後都係(默哀 你鐘意幾耐就幾耐啦)
唔見左野
都可以搵番..
仲有CHy ge膠布
翁ca既幫忙
整番好隻風(真)
諗住可以玩啦啦!!!
點知....................................
係一次放唔到個時
隻野飛番落黎
又會咁好彩比一個踩住單車ge 小dee dee K住左隻風(真)
跟住就比佢架單車蹍過...
我睇到o哂
之後
我就緩緩地走過去
見到隻野已經比架單車開左幾個洞....
唉~~唔通連個天都唔鐘意我?
算了吧
放棄啦..吳榮熙!!你唔得嫁啦
hea左又唔知幾耐!!
返去lu!!
我咩下chy...chy又咩下我
咁就返左去啦..
都好攰(((好好玩)))
kawing姐都黎左啦!!!
又食左陣野..
就走啦
好似7點到
搭車走....
ling姐係火車到玩咩唔講野ge game..仲話玩到返屋企
咁我梗係唔濟啦...
我都知道大家好辛苦!!!
咁我就即刻話唔得
我幫左你地呀...仲笑我= =''
感動就買杯雪糕比我啦下...
又係粉火hea
hea完就番屋企
c徒又黎打機
''正''
cm呀
諗左好耐先打到咁多ga!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2008-03-29 01:54 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 188 | »
|