| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 2 日 星期三  |
| 返學la~ |
分類: 未分類 |
今日下學期第1日 + exam第1日
我6點9起左身
見仲有15min
訓番
點知我阿媽7點3叫我
遲左15min
好快咁做哂所有野
遲左1個字出門口
出丁去搭lie
點知壞左1架
等等等等
等到佢黎
爆哂
巳經遲左好多
維有行樓梯落去
行到我...
攰死
22層 =.=
行去撘車
7:45
等多5min(飛的)
過左2min
有車
感謝神
返到去
有一個鐘溫書
係咁溫中文
中文開考
用左勁多時間係閱讀個part
傻左
唔識 飛
做到最後
仲有2,3題無做
小息
英文
易過上次好多
應付自如..
應該合格ge.
返屋企
食野
睇左2集海賊王
訓.
2點幾訓到7點幾
食飯
溫書
聽日oral
8:40
可以訓多20min
ya~
|
| 發表時間:2008-01-02 09:54 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | ... | 188 | »
|