今朝差D唔洗測驗,明明較左6點半起身,但係唔响=="
好采我細佬記得我今日要返學
不過唔返好過返-.-,30分戈個帳咁岩唔記得點做
算吧LA打波打到2點幾,返到屋K.....HK的老表泥晒,,7點去飲,堂姐結婚..弓喜晒~(堂姐超靚女,BT佢老公有D頹)
去到竟然見到老鼠原來佢係我阿伯佢老婆D親戚...姐係我地都算親戚^^AMAZING......THEN吹水食反,見到佢同佢阿妹感情好好..羨慕哦!!