今朝文法EXAM...合格拎唔到7字頭掛~.~ 等補考LU我諗
等左好耐...(一堂)終於體育堂NA
第一次小息跑熱身圈第一次上堂咬柴打左2分鐘炸...你話係最後2分鐘先咬都好牙..
坐係度夫冰結束最後一堂體育堂
返到屋企...都幾腫WO...><..跟住第一次中午搭巴士返學...真快..5分鐘
PS.阿呂拉百變小櫻好正