終於考完~
我諗應該要補考 反正都努力過~
琴晚唱完K,朝早起身又想唱=.=
放假第一日,暴雨,FINE,睇NBA睇完RAY ALLEN 失準表現後,終於感受到高三同學仔戈種悶
好悶好悶......又冇得打波......晚上好彩有節目...8個薯仔去金莎KFC
再JOIN埋老鼠,BRIAN,十人行,必有我師==v,
打免費機~多謝new.............第一日就係咁過