心情記錄
justink
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
justink
暱稱: kk
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2011-01-02
•
一年na!!!
•
2010-12-19
•
2010-12-16
•
2010-12-15
文章分類
•
全部
(62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2011 年 01 月 (3)
•
2010 年 12 月 (4)
•
2010 年 09 月 (10)
•
2010 年 08 月 (13)
•
2010 年 07 月 (13)
•
2010 年 06 月 (8)
•
2011 年 01 月 (3)
•
2010 年 12 月 (4)
•
2010 年 09 月 (10)
•
2010 年 08 月 (13)
•
2010 年 07 月 (13)
•
2010 年 06 月 (8)
•
2010 年 05 月 (11)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
Jacky1213
T2ng4ever
kaibabywai
cHoiKin
sppit121
PENGLOVEIOI
cena911
oiceloveyou
BIGBIGBOY08
fw92123
bao0930
kp2gfatfat
顯示全部(55)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 216
今日人氣: 2
累積人氣: 2203
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2010 年 6 月 15 日 星期二
細博~~~
分類:
未分類
補考完,,感覺良好
同阿SIR吹左陣...唔洗驚
下午去同學們買野,食東東的靠你地NA
天日8點8,冇得睇NBA FINAL
...湖人嬴返場唔該,因為我想睇GAME7
細博,細博,細博~~
發表時間:2010-06-15 07:46 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 justink 的日誌
)
bao0930
於 2010-06-18 11:45 PM 發表:
世博好唔好玩A??
記住要比手信我A~A_A~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我都要手信~記住買比我~
Posted at 2010-06-20 12:06 PM [
編輯
] [
刪除
]
nash1214
於 2010-06-16 11:57 PM 發表:
GAME 7= ='
不過係塞爾win ~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
~.~
Posted at 2010-06-20 12:07 PM [
編輯
] [
刪除
]
ELLY_1026
於 2010-06-16 12:20 AM 發表:
學多幾年中文啦,,,
係世博a,!!!
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
細博,細博~
Posted at 2010-06-16 12:33 AM [
編輯
] [
刪除
]
[
返回 justink 的日誌
]