琴日去左沙田買野,行到去吉野家,裝下有冇位NA,結果比2個差佬逗,(先生唔該身份証).
食野都比人查証.打刧吉野家咩
跟住買野...係咁行...係咁行...買左成千蚊,唔知仲有冇錢剩買手信呢?
仲有好多野想買