...............................................................................................................................................................
有時諗諗下,其實做女仔都唔錯.想表達D咩都可以冇乜顧忌.唉..有好多野,男仔好難講出口.
男仔講出口又會話,男仔之家咁小氣架,講埋晒D咁GE野,成個女人咁...之類的話.
可能係自己大男人NA
點解成2個幾3個月只腳仲痛 係咪要睇下E生?
|