心情記錄
justink
暱稱: kk
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-02
一年na!!!
2010-12-19
2010-12-16
2010-12-15
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 216
今日人氣: 4
累積人氣: 2278
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 1 日  星期日   晴天


2010-08-01 分類: 未分類

...............................................................................................................................................................

有時諗諗下,其實做女仔都唔錯.想表達D咩都可以冇乜顧忌.唉..有好多野,男仔好難講出口.

男仔講出口又會話,男仔之家咁小氣架,講埋晒D咁GE野,成個女人咁...之類的話.

可能係自己大男人NA

點解成2個幾3個月只腳仲痛係咪要睇下E生?






訪客留言 (返回 justink 的日誌)


ELLY_1026 於 2010-08-01 01:07 PM 發表:
其實女仔都有女仔難處既:D....
你咁林既,,你可以去做變性既:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SukiWIP 於 2010-08-01 02:12 AM 發表:
cmcm.;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iaoiori 於 2010-08-01 01:27 AM 發表:
你想做手術啊?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]