好開心我今日仲係度上緊網,話說我琴日係飛機上冇訓到教咁濟.
落到機,開始凍na.喉嚨開始痛.上到HOMESTAY...NASH話飛機帶我地出去行...
好彩HOMESTAY有人識國語><//
佢好好心咁帶我去BUS STOP...仲比左5蚊我搭BUS T^T...教我出CITY><..一程巴士4.7,2程9.4姐係60幾蚊my god
去到JOIN左飛機同NASH去左CITY行...食左個反..6個幾...算平WO.姐係40幾.飛機話..咁就用左100幾蚊..呼
見到成街都鬼仔鬼妹><....好多潮青...釘晒鼻環..個頭咩色都有
再去CHINA TOWN...THEN BK HOME
呢個先係重點...係災難GE開始..我記得戈個站有個美浮GE FILLING STATION
但係落巴士戈陣睇錯站...睇左其他 filling station><
咁以為差小小na...點知行多陣天都黑埋...先5點幾><...你地戈bin3點幾><
行左成粒鐘...行到心都惊埋..
跟住問下人...打下電話問...終於都返到屋企....惊q死咩..第一日返唔到屋企
返到去..有2個台灣仔要走..so bbq
個沙烏地阿拉伯仔請...有錢仔><...跟住返到方...上唔到網死na,搞左成晚都上唔到...
勁頹...又凍...好想返屋企..上網><..勁唔慣lor.. 唔理...累死人...9粒鐘機未訓過...
訓完都上唔到..last..要上去2樓連有線先得...就咁連左成日><
中午,寒國仔拉埋哥倫比亞仔同台灣仔去swim><d水勁凍...話係from seawater,平d wo
晚上...食炸魚柳ar...沙律戈d...仲吹左下水...inprove下d english咁..咁就一day
天日返學...有d 緊張tim..好多謝咁多位睇完...相在facebook
|