心情記錄
justink
暱稱: kk
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-02
一年na!!!
2010-12-19
2010-12-16
2010-12-15
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 216
今日人氣: 9
累積人氣: 2283
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 22 日  星期日   晴天


人在澳洲 傷心 分類: 未分類

好開心我今日仲係度上緊網,話說我琴日係飛機上冇訓到教咁濟.

落到機,開始凍na.喉嚨開始痛.上到HOMESTAY...NASH話飛機帶我地出去行...

好彩HOMESTAY有人識國語><//

佢好好心咁帶我去BUS STOP...仲比左5蚊我搭BUS T^T...教我出CITY><..一程巴士4.7,2程9.4姐係60幾蚊my god

去到JOIN左飛機同NASH去左CITY行...食左個反..6個幾...算平WO.姐係40幾.飛機話..咁就用左100幾蚊..呼

見到成街都鬼仔鬼妹><....好多潮青...釘晒鼻環..個頭咩色都有

再去CHINA TOWN...THEN BK HOME

呢個先係重點...係災難GE開始..我記得戈個站有個美浮GE FILLING STATION

但係落巴士戈陣睇錯站...睇左其他 filling station><

咁以為差小小na...點知行多陣天都黑埋...先5點幾><...你地戈bin3點幾><

行左成粒鐘...行到心都惊埋..

跟住問下人...打下電話問...終於都返到屋企....惊q死咩..第一日返唔到屋企

返到去..有2個台灣仔要走..so bbq

個沙烏地阿拉伯仔請...有錢仔><...跟住返到方...上唔到網死na,搞左成晚都上唔到...

勁頹...又凍...好想返屋企..上網><..勁唔慣lor..      唔理...累死人...9粒鐘機未訓過...

訓完都上唔到..last..要上去2樓連有線先得...就咁連左成日><

中午,寒國仔拉埋哥倫比亞仔同台灣仔去swim><d水勁凍...話係from seawater,平d wo

晚上...食炸魚柳ar...沙律戈d...仲吹左下水...inprove下d english咁..咁就一day

天日返學...有d 緊張tim..好多謝咁多位睇完...相在facebook






訪客留言 (返回 justink 的日誌)


nash1214 於 2010-08-23 03:46 PM 發表:
:S
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NumB_1323 於 2010-08-22 10:31 PM 發表:
下次出門口醒目d a.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

醒開戈堆:P
Posted at 2010-08-23 03:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ELLY_1026 於 2010-08-22 10:08 PM 發表:
洗費都幾高下BO~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去完廣州再泥會瘋掉
Posted at 2010-08-23 03:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SukiWIP 於 2010-08-22 08:43 PM 發表:
COMMENT.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
Posted at 2010-08-23 03:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]