心情記錄
justink
暱稱: kk
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-02
一年na!!!
2010-12-19
2010-12-16
2010-12-15
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 216
今日人氣: 6
累積人氣: 2280
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 23 日  星期一   陰天


返學第一日 鬱悶 分類: 未分類

琴晚..11點幾訓落床,較好clock,碌左成粒鐘先訓得著...

老鼠call我...一彈起身,睇下只表8點.嘖><...一望個鐘,6點,原來部ipod未較返2個鐘...衰

快速刷牙...穿返對45蚊ge nike haha...早餐都冇食,join埋其中一個台灣仔.佢又係去city返學

都未訓醒咁ge樣就跑步去bus stop...好好笑,但係空氣好清新...如果我地可以係度一齊run咁幾好呢,好清新...去到bus stop...車已走...望下個天...成天都係云,變得真係快..8點3上到車

唉..都係遲左...8點半遲到><...到左學校下面8點9...見到街上d男人好多高我半個頭><...

老鼠唔知搞乜,仲未到嘖...等埋佢,9點上去..

好彩第一日唔計住姐...入到room.個阿sir幾nice,up完一倫...咩過馬路沖紅燈fine30蚊

掉垃圾200,哇..唔怪得之個個咁乖na...澳門學下na,放d咩交通督導員有q用咩

then..test..一開頭ok easy,,跟住有d難...anyway,同老鼠同level..level3...同班,呵呵

billy仔做唔晒>< level2...orz.. lunch time....勁餓

去左買2件2.2手捲sushi,4.4好貴,但係貴都要食...冇食野,,,天日拎晒雪鬼d野返學校食XD

分班係咁...我地天日返10點半放4點幾,請大家係澳門3點on msn ><

下午好好彩...同老鼠買到張學生巴士卡,billy仔衰左><,,

仲用d好屎ge英文一齊同老鼠開左個account,我冇帶passport><

跟住搭巴士,i feel upset and unhappy........................so........................

落車do一下...哈...用左個半炸...正~    天日唔要再遲...absent over 20%就要飛返澳門同你地一齊架na...

原來今日都逼自己講左好多english,開account na,問路na,買卡na....問學校d人搞學生正na...呵..今日個頭有d痛,,喉嚨仲痛痛地><






訪客留言 (返回 justink 的日誌)


ELLY_1026 於 2010-08-23 08:11 PM 發表:
good,,, 我相信你好快可以講到好留利既英文:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TIng_1107 於 2010-08-23 07:55 PM 發表:
幾羡慕你架=V=
加油!! 米哀左返黎呀@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SukiWIP 於 2010-08-23 06:51 PM 發表:
comment;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nash1214 於 2010-08-23 05:15 PM 發表:
=.='你干什麼發狡..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]