返8點~2點的生活就係好唔想起身..返學....返到屋企食野...睇下電影...zzz...上網..
食反...温習...zzz...好似幾寫意:d
睇完叶問前傳...ar...好似冇打得咁勁,佢側面幾似ge...開頭仲有d上次我們一起去睇2ge回憶架:) 想睇1>.<...
點解咁多人都有得日日打籃球 :@ 冇比賽,冇練習,冇運動會,冇fd
加油na...畢業班的同學...same as me
傻瓜才會花時間打blog.....我是傻瓜