今朝好似10點9起左身,,11點3出左去食飯...跟住拎書(訂左嗰D書呀//)
番到黎冇野做,,我個fd sd比我嗰個game都唔係好好玩=.=
咁咪玩cs打爆人地個頭娛樂下囉=.="都殺左10幾個^&^
玩到3點幾.....
同個fd落街食野(嗰時3號風球,,又大風又大雨)
番到黎好似4點9...
又過左去佢度玩下,,玩埋d無聊野囉==悶呀.......><
之後番左黎食飯,,又打左陣cs....今次殺得2個==so玩左一陣冇玩><
玩完,,做左d野...睇左陣電視,,玩左陣電腦.....