screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='點擊在新窗口查看全圖, 鼠標滾輪放大縮小';}" onerror="src='images/common/nopic.gif'"> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='點擊在新窗口查看全圖, 鼠標滾輪放大縮小';}" onerror="src='images/common/nopic.gif'"> screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='點擊在新窗口查看全圖, 鼠標滾輪放大縮小';}" onerror="src='images/common/nopic.gif'">
2006年3月26*
琴晚做Miss Leung俾我份野`
大約11點開始做*凌晨4點半做完`大約5點鐘訓!
好想快D返學交份野俾MISS LEUNG*但好唔想見到楊婉琳`
[請 你 不 要 阻 我 喜 歡 您] 2006-03-26 04:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]