| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
|
糖.. 於 2006-04-09 05:45 PM 發表:
喂喂....我開金口問你羅xanga的網址呀
其實你想通左咪好囉
記得做番開開心心的小牛呀
得閒韻我談天一下吧...你唔韻我會好寂寞嫁..(無奈中)
喂喂....比個網址我呀....糖..(你大概都知道我係1d的...還是你的小學同學吧...)
|
網主回覆
係!我會做快樂的小牛>@<
妳都有夏蕙姨啦``哈哈*
我XG個網址post左出泥ga喇>v<! Posted at 2006-04-15 01:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[小JEN*] 於 2006-04-08 05:49 PM 發表:
你要快d比你個網我亞!我要上去留言亞!
你都唔好忘記我個板亞~
你知唔知亞!我衣家咁辛苦先整到個背景!所以我而家一家唔會停個板!你可以放心去我個板番言啦!
(我個板個背景真係愈睇愈令亞>0<)
|
網主回覆
JEN`THZ你的留言咧!! >V<
我唔會忘記妳個BLOG的*
妳個BLOG整到BG牙!? 恭喜BO>@<
我會去參觀GA``
M=) 我估妳個BG係PETER PAN啦*
哈哈>V< 好易估!!
我俾左我個XG你喇`
多D去捧捧場丫@@ Posted at 2006-04-08 06:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|