星k 3
返到學校集完隊上去上數學堂,派測試卷,岩岩好60分-_- 我知道係阿sir比夠XD
第二堂又數學,今次冇訓教,不過系到傾計~_~ 第3,4堂睇[不能說的秘密] 超級好睇!
掛住睇,搞到2堂音樂堂都冇咩溫過地理,睇完,返上課室測地理,應該有60幾分掛a_a
英文堂,因為太悶,吾小心訓左教~_~ 放學啦~~~ 中午冇返電腦堂-_- 跟住連放4日假A_A
放完假返黎,上堂我吾會再訓教!! 比心機聽書!! 吾想衰第三段-,-
星k 5
夜晚同權叔,肥成,狗窿去左睇[變種特攻,狼人外傳] 幾好睇,睇完去左買衫 買左件3好得意~_~
正面 背面
隻黑貓好得意~
買完去左食野,食野返坐巴士返屋企......
放假呢幾日,都係9點幾起身 日日系到睇[不能說的秘密] 睇左5次啦~ 睇上隱
做路小雨個桂綸鎂好令~~ 愛上左佢啦XD
|