楓' Blog*
jy199248
暱稱: 立=[
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-12-10
2009-11-30
2009-11-26
2009-11-23
2009-11-03
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 569
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


2009-10-05 鬱悶 分類: 未分類

唉...呢排成日都好吾開心

  我已經盡量叫自己放鬆...但都係敵吾過心理壓力

  又再肚痛...

  其實我真係好辛苦...介手又點?

  介完條傷痕成世跟住你...

  如果我一開始冇系呢個世界上出現就好...

 



2009 年 9 月 4 日  星期五   晴天


2009-09-04 分類: 未分類

  OH..返左幾日學 超級悶 一堂時間十分漫長-,- 上年上堂不知玩得幾開心~

  不過依加上堂 發牛豆過成堂-_-   坐到腰痛 托頭托到隻手痛-,-

  依加返學仲要日日帶口罩0_0  仲要上堂上到1點-_-凸

  今日hea到6點25分先起身,明明好早訓,但都係吾夠訓-_-

  整好野出門口食早餐,返去拍卡,有條友張卡好似bug左拍吾到XD

  第一堂上班務 冇野做~

                國文 一訓教MISS就走過黎拍台...我無奈...

                         跟住抽讀書,屌! 佢好鍾意抽到11號,柒-,-

                科學 講元素周期表1~20  好易姐-_-

                數學 抄筆記

                英X2  教英生字 猜謎語

   跟住終於HEA到放學啦~  買野食上去瘋少到 勁搞笑XD

    跟住返音樂堂  HEA HEA放學返屋企 要自己一個坐巴士 Sad=[

 死啦...呢排返學日日都肚痛...返學壓力太大0_0

    最近心郁郁想整下信長影片 見到d台灣人整得咁強 就試下整~

    http://www.youtube.com/watch?v=Zw8PDwCGGVE   整影片好hea時間 正=]



2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


2009-05-03 分類: 未分類

星k 3

  返到學校集完隊上去上數學堂,派測試卷,岩岩好60分-_- 我知道係阿sir比夠XD

    第二堂又數學,今次冇訓教,不過系到傾計~_~ 第3,4堂睇[不能說的秘密]   超級好睇!

    掛住睇,搞到2堂音樂堂都冇咩溫過地理,睇完,返上課室測地理,應該有60幾分掛a_a

     英文堂,因為太悶,吾小心訓左教~_~ 放學啦~~~    中午冇返電腦堂-_-    跟住連放4日假A_A

      放完假返黎,上堂我吾會再訓教!!  比心機聽書!!  吾想衰第三段-,-

     星k 5

   夜晚同權叔,肥成,狗窿去左睇[變種特攻,狼人外傳] 幾好睇,睇完去左買衫 買左件3好得意~_~

        正面 背面

 隻黑貓好得意~

買完去左食野,食野返坐巴士返屋企......

      放假呢幾日,都係9點幾起身 日日系到睇[不能說的秘密]    睇左5次啦~   睇上隱

 

做路小雨個桂綸鎂好令~~ 愛上左佢啦XD

 

     



2009 年 1 月 25 日  星期日   寒冷


2009-01-25 鬱悶 分類: 未分類

  好耐冇打qooza啦,諗住日日都打架,不過太懶-_-

今日中午起身好凍啊,老豆買左個飯返黎比我食,食完整野

hea左陣出左去搵家姐同嘉儀姐,好耐冇見過嘉儀姐啦XD

跟住我地坐巴士去新馬路,去左剪頭髮,剪到好短啊!!

剪完去左買3and 鞋,見到好多識人0_0

呼,買左好耐先買完,坐巴士返home

系巴士同講白痴野,真係好白痴-_-

返到去食飯沖涼,上網=]                                        

   唉,又開始返咁啦,發覺每日都吾會有happy ending,

總係有一樣我吾想再諗返起既事,點解總係忘記吾到架,

開始吾識獨立啦,好似愈黎愈依賴人,

好驚自己一個,一自己一個就好似咩都做吾到,幾時開始變到咁?          

                                                                                                                                                                                                                                                                                       



2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


2009-01-09 分類: 未分類

   凍凍凍!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今朝一起身 哇! 著件短就3凍到卜街.....

沖左個熱水涼,  太正~_~

整好野 出門口

落到樓下 超級大風 凍到個人都硬左~_~

返到學校放書集隊 副校又系到9uP

Up左好耐 頂佢!   then上堂

悶到死-_-   

今天原來輪到我擦黑板 鬼死咁多野擦-_-

手都軟.............

放學同權叔戈D食埋野先返home