好耐都冇打日記啦....!係某一日,我好唔開心就打比鶯鶯果揾佢傾計.傾傾下佢話要幫佢丫妹溫書...咁好啦..唯有下次再傾過啦...!收左線之後...再呆下呆下呆到9點幾到...就玩下msn...唔知過左幾多日,on msn鶯鶯佢hi我同我講佢係日記到寫左d野係比我既,就叫我去睇下...心諗:唔知寫左d咩呢???有d驚,但係到最尾睇左...真係好感動,佢講左d以前一齊放學既野...估唔到你仲記得添?我以為你唔記得添!!!)佢叫我唔好再喊要堅強 同埋 佢話要笑多d,仲話我笑起上梨好令ga...呵呵呵....都唔知係真定假)點都好,好多謝陪我過左d咁難過既日子...我終於知道咩野叫做:黑暗之後就係光明:....... 講番今日先...今日pe堂,去左富豪到打寶ling... ... ...打到d指甲斷左...好疼...好疼....但係我打到全中丫....yeah 好開心....到走果陣...就同左詠茵,xx豪同xx輝 去到新城市行...行行下詠茵話肚餓我地就去左m記到 佢地幫我地buy野食...仲見到丫bo同xxx添...好sweet丫...之後,再行多陣...xx豪同xx輝就陪我地去塔bus...今日打住咁多先...聽日再打......呵呵呵呵..........
|