︴『記下所有︱事﹏情︱』 ︴
jywinds
暱稱: 蛋x2
性別: 女
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
點解?點解?
唉~~!!冇曬自由!!>...
今日心情好^_^!!!!
激死人!!!!
唉~~!!唔知咩心情!!
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 137
今日人氣: 1
累積人氣: 872
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


激q死我!! 無奈 分類: 未分類

咁琴日因為好晏先番,我啊媽就問我做咩黎排都咁晏番啊?

咁我唔想講因為要畢業,所以咪狂轉話提囉,跟全佢問我係咪有仲意既人?

我話唔係。到左今日晏就,我同啊松你學校玩得太癲,唔記得左時間,

番到去成2點,到左3點幾,我啊媽同佢個fd上左番,咁我咪走囉,

咁大家都知今日d書重嫁啦,咁我拿左2本出黎,唔記得左帶走,

我啊媽咪call我上番去拿囉,點知上到去,我啊媽個fd就同我講,

我知你趕住同條仔一齊,但都唔洗趕到唁記得拿書嫁,我話邊係啊,

跟住我啊媽話係囉!!佢一定係有仔嫁啦!!就算佢話唔係我都當佢係嫁啦!!

佢講黎句都算啦!!佢仲要講洗唔洗幫你買僻引套啊?都係唔好,我今晚幫你買定你放係書包啦下!!!

o...買dog!!!佢係咪啊媽黎嫁??佢竟然唔信佢個女,信佢個fd??

如果佢話黎個係個玩笑,我覺得唔好笑囉我對佢好失望!!!

 



2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


比人昆左啊>_<!!!! 忿怒 分類: 未分類

本來應該係打埋係上一偏到嫁,(係何東打嫁!!)

因為唔想令本來好好既心情變成唔開心,

so我開過令一偏!!

咁我同啊松7點就係何東出黎啦,

跟住我地就去食野啦,去左一間叫『藏户』既店,

係食日本野嫁,我對個間野好期待嫁,

但我一入到去就已經好失望啦,

佢到門係好似日本d屋咁嫁,但入到去就同我地平時去既一樣,(本來仲以為會好有日本feel

咁都算啦,想像同現實一向都係差好遠嫁嘛,跟住我地就叫野食啦,

有個人(老板)過左黎,我就左個咖啡豬排飯,啊松叫左個豬排拉面,

個老板好似『冇松打虎』里面買包好矮個個人,我記得佢係比佢老婆獨左嫁,

咁我就係到諗,佢係咪都會比佢老婆正死?會唔會听日頭條係『一位拉面老板比佢老婆獨死』!!

佢個到叫野唔可以只係個飯嫁,一定要你飲野嫁,(個到寫住+野全都係30or38咋)

咁都算啦,要人飲咪飲囉!

咁過左一陣,佢d野黎啦,第一仲感覺就係咁似我前幾日同啊gat係die so見到既個盒咖啡豬排既??

食左之後,都ookk既,但唔知點解食左幾次之後就覺得好難食,超想嘔!!

不過都好彩冇叫拉面,佢d面好q難食野,

食飽飽啦,咁就走,比錢啦,佢收左我地75蚊,

佢唔係話係30or38咩?點解會變左係75嫁?

超昆人囉!!超唔爽囉!!超昆錢囉!!(排比句

最後仲比左張優僡卡比我地,叫我地下次喱,

我心諗仲有下次??佢話張野爆左就可以當30蚊用,

啊松話爆左先得個30,仲要70蚊過左先可以有印!!

要黎托咩?就比左我,我話我令原食個包都好過食佢d野啊>_<!!

正到我要差啊松10幾蚊,喱排同gatgat買左太多野啦,

正到冇曬錢!!點算啊??冇錢好難生活啊>_<!!!

 

 

 

 



迷上左影貼紙相~~!! 開心 分類: 未分類

哈哈!!今日晏就,我地好多人出左出食野,

去左一間好似叫『4哥』既店食野(d野都ok既!!)

啊玲佢食完之後就去左呵屎(佢超健康,原來佢日日都係食完就呵嫁啦!!)

我就因一d事就同啊松走先。其他人就去『影貼樂原』先!

我覺得個到好偏僻,仲有知道左佢開身世,但佢又好鬼死大>_<!

我同啊松去到個時,佢地已經係到影緊啦>_<!(又唔等埋人)!

但都有影幾張,跟住我同幾個女仔走上去上面影,影完上面個到,

諗住落去再影既時候,啊咪同佢啊妹,仲有春玲黎左,我好開心,

跟住我地幾過督落去一齊影,我地一共影左4x,有3x有我,

走個時,已經係1點9啦,我地以為會遲到,咁我地成班就好似個傻婆咁跑左出黎,

跑跑下南南走左出黎,佢話見到我地既時候嚇死佢,(當時听到覺得好好笑,哈哈!!)

到左子明堂,我地就分相,我本來都氧左好多嫁,

不過咪咪同春玲坎過黎個時冇咩啦,所以就比左幾張佢地,

不過我都係認為太小啦,唔夠分>_<!

我好想再影多次啊,如果唔係趕住番學,我地都會繼續影,

我都仲咪同欣姨影過(係單獨個只),我地約好左遲d去影啦,

好想快d到個日啊∼∼∼!!!!我好希望係丹黎走之前可以同佢影啊!!

 



2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


2 個打擊!!! 不安 分類: 未分類

第1個打擊︰咁我地下星期都要考試啦,

咁好多科都係到復習啦。

今日上英文堂,miss係咁講

『喱題個題啊,考試會有,x考會有嫁!!』

佢狂係到講x考囉,好似講到我地會有好多人x考咁喎,

超唔爽!!!

第2 個打擊︰咁就係我知道左丹佢要走既日子就近左幾日啦,

變成考完試過幾日佢就要走,最衰既係,

我地打邊爐個日佢又唔去得,又小左同佢一齊既時間,

我希望佢去個個邊,都會寫下blog,

講下佢喱排發生既野,黎留下言,咁我都好開心嫁啦!!

希望可以大家開開心心咁過理喱一個星期!!



2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


傻婆們~~ 分類: 未分類

今日真係見證到咩係真真正正既傻婆!
今日放學,本來我同啊松係到睇緊比賽,
唔知點解啊gat同高高冇啦啦係到玩,
咁我出於好奇,就去睇下佢地做緊咩啦,
點知∼∼∼,
佢地既然係到踢樽!!!佢地叫埋我玩,
咁我就硬係玩啦(睇落去好似好好玩咁)
玩下玩下,好似唔計分好似唔好玩咁,
就叫唔松做才x,玩左一局,我就比啊松玩,
我做才x,睇佢地玩,真係覺得佢地好傻,
又好癲(特別係高高,好似比鬼上身咁,玩到超癲又超勁)

跟住我地又玩左幾局,就係到吹風扇,
欣姨佢地就番左喱,咁我地就散啦!!
+陣諗番起,都覺得自己好傻,又好白痂,
但個時又真係好好玩,好想玩多次!!!