︴『記下所有︱事﹏情︱』 ︴
jywinds
暱稱: 蛋x2
性別: 女
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
點解?點解?
唉~~!!冇曬自由!!>...
今日心情好^_^!!!!
激死人!!!!
唉~~!!唔知咩心情!!
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 137
今日人氣: 6
累積人氣: 870
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


好掛住馬佬啊>_<! 傷心 分類: 未分類

就係剛剛,我知道左一個驚人既消息(係對我黎講咋,因為好多人都知道

啊松剛剛sd左個信息比我,佢講馬佬佢唔做啦,要番番去做初級xx(唔記得左啦,總之係以前個份野啦

睇到既時候,我即刻打比啊松,問佢點解佢會知,佢話今日馬佬派成績表個時講,

比埋黎d野你地,我就真係咩都做曬啦,我要番番去以前佢到做,仲講如果想約佢出黎or有野搵佢,

都要黎幾日啦,因為過幾日我就走嫁啦,番到去好多野做嫁!!听到個時,好想喊,

因為當一個你佢多過見過父母既人,冇啦啦走左,仲要你都幾中意佢個喎,

咁你話啊,你會點做?其實我覺得真係...唔知點講-.-,好似好黑咁,

因為我地個畢業典禮冇左啦,咁又要分班啦,但係又有d走左啦,跟住我就諗住,

可以係學校見到馬佬啦,但,佢加陣又要走啦,就係講,我地同佢小左一個回憶,

我覺得佢睇唔到我地去個個禮堂,佢唔多唔小都會有d遺憾(我諗嫁咋),

其實講真,我覺得佢真係對我地超好,隨左剛剛認識佢既時候,唔太清楚佢為人,

就以為佢係衰人,但不知不覺,我覺得佢對我地越黎越,我地係佢d仔女,佢係我地老豆既感覺。

我仲記得我地成日講佢坏話,講佢個頭有d咩咩地啦,又笑里藏刀喎,跟住又幫佢改左個名叫馬佬喎,

加陣諗番起,都會覺得好開心。

馬佬,我會連埋f3f d野一齊就住嫁,會記住曾經有過一個咁既人,同一個咁既班!!!






訪客留言 (返回 jywinds 的日誌)


Rainie_32 於 2009-07-24 09:29 PM 發表:
他係好好班主任
永不忘記他
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Stellakuromi 於 2009-07-24 02:48 AM 發表:
馬佬超好笑...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RicE456 於 2009-07-24 12:09 AM 發表:
唉..我都唔想佢走..~~T_T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



oscarkaon 於 2009-07-23 10:24 PM 發表:
馬佬做班主任真係好正'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]