| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 返半日 |
|
今朝起身仲有d月土痛...><
so冇返~
數學堂返左去~咁返學就搵趙子豪教韓文~
都識識地~ 加油~~~~~~
返到去玩左一陣電腦~
細佬又要用~ .\/.~
咁就落街買飯食喇~~
之後見到家姐~~
咁就過左一日喇~

|
| 刊登時間︰2006-05-20 09:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| SOKA 的生日 |
|
soka 生日快樂~~
又大一歲喇..唔好再傻下傻下喇~kaka
今日同左soka出去慶祝啦~
去左唱k~gd~i like it~
咁我我啦~古力啦~阿lee啦~soka啦~monkey啦~
ms啦~朱天啦~趙子豪啦~符仁勇啦~陳浩基啦~~
今次可以由2點半唱到8點wor~
咁去到就唱唱唱啦~之後就發現果度d人d態度=差x10000 耶~
阿lee佢地叫人黎執野叫極都冇人黎wor~

之後阿lee就自己執喇...-.-"
之後蛋糕到喇~耶~有得食~~
食之前soka起願啦~之後拆禮物~~
佢...喊左...傻的傻的~~ ( 一定係因為我地送東方神起俾佢啦~)<--- kaka
份禮物 有 [ 古力 / 阿lee/ candy /趙子豪/朱天/ms/符仁勇 / me] 一齊送的~
10年後都唔准唔見唷>< 唔係就殺左你~kaka
之後就食蛋糕~好好味的~ 我仲食埋soka 個蛋糕d cream tim...
因為d cream係最好味ge~ d蛋糕就留返俾佢啦haha~
之後差唔多6點~soka 朱天 陳浩基 符仁勇 就返去lu~
咁我地繼續唱啦~7點到俾人cut左....-.-"
咁後來趙子豪出左去講啦~阿古力又驚佢鬧人wor..
咁追出去啦~咁就發生左d小意外...^^
咁後來就開返啦~8點就走lu~
阿lee就去左補習~
咁我地首先去左信和
之後陪古力去買[阿林e 晨] 本書~
之後去食野~本身去影埋貼紙相ge..
不過後來又冇影到..因為果陣岩岩俾人打電話黎叫我返去...
佢地又唔影lu~><
希望下次有機會啦~^^
咁我地同埋阿lee一齊返去喇~
返到去...俾人話左1兩句就冇事lu~
hee~之後 訓覺lu~

|
| 刊登時間︰2006-05-17 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 充實的一天 |
|
今日過得好充實a~
早上同媽媽去食野~
返到屋企執屋~~[[ 乖 ]]
之後做功課~~~
做左bio 筆記超級耐a~~>< 想喊~
終於都做完lu ~~ yeahx3
咁就玩下電腦咁啦~~
7點半落左街買野食同影印~
食飽做埋chem 同eng~
做完lu~~~不過chem係勁求其咁做囉~
真係求其到你唔信a~
之後又玩電腦喇~
*母親節快樂a~

|
| 刊登時間︰2006-05-15 12:27 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 出去 |
|
今日一早玩左電腦~
晏d就出左去lu~~^^
kee~~~之後就返屋企~
[[ 整下d野 ]] 咁~~
咁就過左一日~

|
| 刊登時間︰2006-05-15 12:22 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 窮人是我 |
|
今日又搭的士返學喇....窮到想喊~
之後呢今日一堂都冇訓到bor~~~
good~~~
lunch....有d野唔係咁開心...
今日食腸粉a~~黑仔既我...竟然得我果份落錯辣醬~
真的想哭~真的想哭~~~~kaka
放學0係課室做功課~~
之後就走lu~~
咁就過左貧窮的一天喇~

|
| 刊登時間︰2006-05-13 08:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|