| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| ♣♣我隻狗仔' |
|
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 | |
|
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
| ♥ 30/3.補打 |
♥ 30/3.補打
[chUnG哥.生日大快樂-3333-]
-金日反學既野吾記得左喇*
金晚pFAt有bBQ..放學之後
同琪+暴龍系學校睇左陣師
生足球.有人中左波餅-3-
陰弓!跟住.系CAntEen坐到
差吾多6點*等yUnG落離搵我*
跟住琪+暴龍就反屋企.bCz
佢地吾系pfAT.冇去個bBq*
跟住上左C班*睇人玩左陣.
肥仔上左離*跟住同yUnG同
同肥仔打交*Haha.
玩左陣.就落去魚池果邊集
合.有人已經起緊爐*@@.Gd
跟後同yuNG出左去7仔到買
野*反離已經B得.b左陣*
-斌買左個蛋糕*唱埋b-DAy
歌.就送蛋糕比chuNg.chUnG.
驚吾驚喜呢.-0-haha.
-燒完之後*我同yuNG仲有1大
班p-FAt玩何仔公-3-成間學
校範圍.正*第1個奶豆捉.xD
玩到流哂汗- -||S0 H0t*
-之後玩完*玩左陣吾知乜野.
就要汁野+散BAND*
-反到屋企*比人鬧囉-____-
D!U Naa星.
The ENd*
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 41 | » |