「這世界〝沒有如果﹏愛 *也不例外]]
''沒有如果的|↖世界;-)會怎樣的↗+°…]]*﹏☆
k1228
暱稱: 凍咖啡
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
考試快到T_T" -w...
今日
夜啦
失敗
死啦死啦><
文章分類
全部 (30)
我的生活 (21)
我想跟你說 (1)
情の感覺-友 (1)
愛の謎 (6)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 449
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


Miss , 不要哭吧 .... 感動 分類: 我的生活

[今日科學堂]

Tim Sir一入黎就派卷 .

派左卷之後又嘈到拆天 ,

Tim Sir發嬲 ....

搞到下堂孖堂可能冇得上實驗室 ....

又整到班牌三分 ....

落左堂之後 ,

佘Miss入黎 .

一見到三分班牌十分錯愕!!

因為Tim Sir一開始係記五分 ,

跟住改左四分 ,

最尾改左三分 .

然後我汁好書包等佘Miss叫放學 .

但係等等吓 ,

佘Miss叫我過去 ,

我講曬d來龍去脈 .

跟住我番埋位 .

佘Miss等左5~10 mins .

跟住鬧我地 ,

鬧鬧下佘Miss竟然喊 .... [驚奇中~] [佘Miss好激動><]

諗諗下 ....

其實d人都係幾嘈 ....

班長都係度傾計 ....

得我同幾個人狂''殊'' .

唉 .... [佘Miss , 唔好唔開心啦 .... 我諗我地會乖嫁啦><'']

佘Miss狂忍睙 ....

為左唔俾我地見到佢流睙ge樣 ,

即刻叫我地放學 ....

唉 ....

同學仔 ,

乖d啦 ....

我諗 ,

我地做學生之前 ,

應該做下老師 ;

做老師之前 ,

我地應該做下學生 ....

************

                                                  如果 ,

                                                                                                      我們上課乖乖的 ,

                              就不會有三分班牌 .

                                                                            沒有三分班牌 ,

                                             佘Miss就不會哭 .

                                                                                                 可是 ,

                                                               這世間根本沒有如果 .

~~~~~~~~~~~~~~~~

比賽結果 :

78分 , 評判的話 : 唔夠氣 , 尾音唱得唔係咁好 .






訪客留言 (返回 k1228 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]