某人
其實你兒家冇朋友同你一齊玩.
係好好既(<--好毒啊!!哈哈)
我諗你都應該做多D反思小冊子
因為你根本就冇諗過自己有錯.(<--解釋得好好)
你果日留左CM比我.
我果陣時真係覺得你好賤.因為我話你小器成日嬲人.
你可以話你自己冇嬲過人lo,
咁我都可以話李嘉誠係我老豆la!!!(<--矛盾!我解釋過啦)
唔該呀,唔好做一個講大話唔斬眼既大話精!!~(<--如果講大話要斬左隻眼佢,咁......(閱讀全文)
為了作正義行動,正義重出江湖。
如要參加者,在此相討軍情,請在此留言! 如今次正義成功,感激各位。