2006 年 9 月 3 日 星期日
一起身就去左三姨媽屋企...
打麻雀輸左喔...
勁慘...
刊登時間︰2006-09-03 02:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]