今日母親節..... 只係sd左個msg比阿媽... 我知好衰仔... 冇計啦.. 我怕醜=]+阿媽今日要番工... 祝天下既母親 母親節快樂...=] 今日亦都係第一次打Qooza/// 不過算啦....冇咩人知' 聽日番到學校話唔定會比人罰留堂/記缺點..... 算...tell the dog罰咪罰....