|
|
| 2009-01-19 |
- 今日3點幾先起身哇..`
- 之後諗住唔出街..
- 因為好攰..
- 但係真係好悶- -
- s0都係出左去搵丫如*丫君..
- 佢地又約左丫傑佢地..
- 之後去左尖沙咀打機..`
- 之後佢地又話去馬鞍山..`
- 去左馬鞍山沙灘行左陣..;]`
- 再去啟豪屋企..`
- 到哩咖就打qa啦=]"
- 哩咖重係單身哇,,><
|
| |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 134 | »
|