|
|
| 2008-09-11 |
返學啦=]"
- 9月1日返去比人捉左3樣野...`勁無奈.."
- 9月2日無返..`
- 9月3日遲到..`
- 9月4日先正常返去..呵呵~`
- 好唔想返學哇`
- 想轉校@@"
- 不過開心既事都有好多=]
- 日日都有得打返波哇`
- 又可以同fd一齊玩..>//<
- 丫敏又返返黎聖記^w^`
- 今日上左波地一陣..
- 比老師捉左2次..
- 之後有d事..
- 搞到我勁o咀..-0-`
- 之後d fd又自己走晒......"
- 唔理我><
- 哼..
- 聽日你地就知><
- 之後我就返左屋企..
- 好q悶...
- 又打唔到比丫妹..
- 因為電話比丫呈正到Sh0rT左..`
- 就係到好無聊咁係到睇呢個[[名偵探柯南]]啦..
- 哈哈..係唔係好天真呢..?
如果你這樣子的話會開心
我祝你兩人戀愛愉快..
|
| |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 134 | »
|