嘻嘻; 今日起身落左王大仙搵+姐旦之後搵埋番茄-) 諗住去動慢xDD 之後番茄諗住叫埋青蛙; 點知有事!.! +姐有啲事吾去得-v-我*番茄過左長沙灣-口- 笑死我@_@ 之後反王大仙搵反阿旦-) 吾記得左有邊個._. TheN比人捉左去打機-________-" 好攰.. 吾打@.@ +姐; 反大陸小心啲@.@ 我地會掛住你咖-))