|
|
| 2010-03-03 |
6點幾比敏敏嘈醒左-)
叫我反學;
之後佢上黎同我一齊落去._.
塔的士xd
噢;敏敏你真係有錢嫁姐;
之後係富山等埋阿糖一w落去-)
笑死"
反到去見到河彤;
上樓食左枝煙仔-)
之後同河彤買野食;
反學校*
我地2個去搵老黎`
敏敏上4樓-(
唔洗停課><"
上反去搵敏敏豬-)
之後上咩堂唔記得*
有堂唔知咩落左去搵陳姑傾天才啲野-0-
佢叫我讀埋佢;
算-)
讀埋f.2先算`
小息就去搵河彤=]
放學同阿糖*秋秋hEa到7點幾就落去搵老公-)))
接佢放工@@"
嘻;
開唔開心先?!`
之後落左宇宙打陣機;
e+反去訓lU-)
好憎你l0;咩事姐?!`f.2大家姐w0
食屎拉*f.2無大家姐嫁l0
無拉拉又屈阿糖-[]-
無野阿?!!!!!!
千里共嬋娟l0;咩事先?
吊9你米吊9你l0
吊唔起咩?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 134 | »
|