頂..今日5點先黎落雨..
搞到又要跑2條街 (迷:跑online咩..) 又成身濕哂..
真係想扑濕落雨果個神...
唉..今日踢波爆唔到seed..
可能我成腦都在想她吧,,
食飯果時又打潟左杯7喜..又冇左7蚊..
唉...
今日唔知點解好黑仔...唔通有人降我頭咒我..?