|
|
|
我會變得多愁善感 我會變得神經質
我會變得認真嚴肅 我會變得嘻皮笑臉:DD
------------------------------------------------------------

:2010-09-30 12:04 AM
[ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
♥2010 年 9 月 29 日 星期三
-----------------------------------------------------------------------------------
| |
`29/9
今日;>好開心牙!.因為冇1堂系悶堂xd
中文:蕭老師好似變得好好人.我仲答左句全班都冇人識答ge問題xd.
highx100000000000.xd
午膳;!放飯lu.
食完即卡同nina喪跑落操場打波:)
「馬嬲搶球」xd
跟着冇啦啦d高.F姐姐想挽.i d0nt care.xd
1齊挽挽挽.
--the end--
the end welcome to write the comment :D
|
|
我會變得多愁善感 我會變得神經質
我會變得認真嚴肅 我會變得嘻皮笑臉:DD
------------------------------------------------------------

:2010-09-24 11:15 PM
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
♥2010 年 9 月 24 日 星期五
-----------------------------------------------------------------------------------
| |
尋日.22/9
尋日中秋佳節.我吾再好似上年咁寂莫.
我約左班fd去藍灣挽.
但系個個楊松貽無啦啦話要走先l0r.頂佢.
稀稀話佢同nina系柴公!又吾話比我地聽.搞到我要同敏儀飛的過去揾佢地.
到到到xd到左柴公
柴公真系勁多人.超逼囉!我地上到去挽下燒爉燭牙!hea下咁.
柴公勁多條鼻涕蟲!比我地見到.梗系死無生1a.哈哈哈;)
蟲1.比我地用火燒死.蟲2.比我地屌撚死:)
哈哈;)真系死得好慘!
1030:我要返歸1a.我同money.kiki先走.
我打包左碗糖水返歸慢慢嘆!xdd.正爆(!)
言後塔的士返歸.柴公去小西要成$40.我屌佢.算算算(!)
難得中秋;)
今日;)23/9
今日;>系學校祈禱聚會.放1130.正爆.
放左;)同nina.鄔海珊去食M記,跟着去太古睇陳麗凝溜冰.
佢本來話請埋我架!但我又吾識留.無胃晒佢$.
miss左;)
--the end--
留c0m;)再冇就封b10g架啦!!
the end welcome to write the comment :D
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 69 | »
|