[[阿虫_"
k3771
暱稱: 哈利.波特
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-07
2010-10-01
2010-09-26
2010-09-21
2010-07-13
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 427
今日人氣: 11
累積人氣: 4283
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 20 日  星期日   晴天


2009-12-20 分類: 未分類

想同做系兩回事,做同成功又系另外兩回事。

到底我要由想到成功要等幾耐,

想->做,我用左3年;

做->成功,如果只系再用多3年我就開心。

但我到宜加,

都仲未知道成功系咪最終既結果,

難道呢樣野可以耗我一個十年,

如果,等待真系有收獲,

ok,我等;但系呢個收獲

final又系咪我想像戈個呢。

 

基本上我好似每日都有野煩,

我所唸所想所做,都要經過多方面考慮。

今日睇電視,睇返<<甜酸耶耶>>,

退而不休,不休系不能休還是不想休,

當我吾駛煩既時候,吾通要等到退休,

又還是退休之後既死亡呢?

 

我妒忌我善暮,但系我認。

 

呢幾個星期,上運動堂都開全場,

我發現,我系全班最癈戈個,

人地打波,越打越好;

我打波,吾退步都偷笑。

2分,我真系吾知有無能力囉。

可以做既,就只系自己比d心機努力,

就算人地吾覺我有用,都吾可以比人認為我無用。

 

其實我都想發揮,我吾想輸






訪客留言 (返回 k3771 的日誌)


ck2 於 2009-12-20 10:35 PM 發表:
你得嫁,加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



reita_1314 於 2009-12-20 09:32 PM 發表:
 comment;']
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b0zi_xd 於 2009-12-20 06:16 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nateibu 於 2009-12-20 04:45 PM 發表:
好啦感..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]