嗚嗚..............
好慘啊!!!!!!
哩幾日我狂吃零食
搞到肥左勁多
連女孩子最最最怕的
肚腩都有
嗚嗚............
我一定會做運動減掉哩個
大肚腩
所以我今日自己跑左去跑步
從山腳到山腰
哇真系好辛苦啊!!!!
差一點就將只腳扭傷左
唉!!!!!!!!不過為作減掉我個肚腩我會不惜一切
哈哈哈哈..........