| k4ever : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| -----這個一個還沒完的故事----- |
首先多謝各位比面留cm啦,哈哈!
唉,呢個暑假好難忘
識到你...我學到好多,亦都付出好多。
尋晚終於放棄了,
呢兩個幾月...我悟會忘記,希望你都悟會
你未來點都好,自己好好行落去
你每日過得幸福開心就得啦,
你開心,我都快樂
而我都繼續努力改善自己
我會長大,我會成熟,好記得呢句,哈哈
我都悟會放棄你架,雖然你話想做返朋友
-----這個一個還沒完的故事-----
|
|
|
CM 俾你既 雖然唔係好[明]你講咩..
(真唔知定假唔知?!..=3=)
|
網主回覆
悟明就算
我不是要你明
我要來看個個人明就OK Posted at 2007-09-20 01:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|