SO....Dry

2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天


咁算點先?

聽日舅父佢地又來香港

以高度姿態迎接你們的到來

不過我悟想返到屋企做完功課之後仲要做阿四= ="

_________________________________________________________

唔系話數學阿Sir你悟好

不過悟該你做返個正常人

悟好對人講人話,對鬼講鬼話

即俗稱   大細超 

其實悟明你點解要扮林善

你可以惡噶= ="

中史堂我預左葉Sir都悟會點講書

點知真系中左,唉,學高Form話齋

中三要自修中史先得架啦!!!

物理堂我覺得幾好,第一次去lab上堂

講D野暫時都明,Miss Wong又悟惡

系phy chem bio中,我愛上phy多D

夜晚返到屋企,收到message,

即使幾忙,你難得add我,還是要和你說幾句

你找到了一個比我更好,更成熟的人了吧?

真心祝福你丫,悟好再次比人呃感情,

你估個個好似我咁好架咩,呵呵(自大ing...)

我覺得我自己各方面條件再好D個陣我先再追你

真的!你可以當我系朋友,但我永遠都悟可以

我悟知你有無來呢度睇過我打呢D野

見到又好,見悟到都好,

我幫到你的話我會繼續幫你

我可以開解到你的話我會做

我可以哄你開心的話我也會做

我可以聽你訴苦,傾心事

總之,希望你還記得我這個人的存在!

thank you so much~!

you teach me so mych~!






訪客留言 (返回 k4ever 的日誌)


soso 於 2007-09-19 10:44 PM 發表:
都唔到wor...!!
揚揚..~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

soso....是不是打錯字了
是''估''吧?
Posted at 2007-09-20 01:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yinyuko 於 2007-09-19 08:14 PM 發表:
cm........
揚揚....乜你打d咁ge野ge....
同我認識ge你有好大分別.....
buy  我十卜你.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yuko~!
我當然悟會對你咁做啦
我只會對自己鐘意噶人先咁做je~!
你都有啦!
有個人好好架....殊!!!!(知邊個未?)
Posted at 2007-09-20 01:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 揚–﹏- 咩.....
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
MORE...  
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
» 最新日誌
Monday
2007-10-06
我今日真系好想打...b...
輔導員開會
busy day
» 日誌分類
全部 (59)
My love My fate (2)
生活瑣事 (2)
校園生活 (4)
未分類 (51)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 站內搜索
RSS Feed