| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 26 日 星期日  |
| 2009-07-26 |
分類: 未分類 |
金日係我16年黎第一日返工,
我要多謝我ge好兄弟--嵐哥,
因為係佢介紹我去做,
雖然好辛苦,
但係都值得>~<,
因為我終於唔洗俾我老豆老母睇死,
佢地成日都話我織係識洗錢,
唔識俾錢屋企人,
金日做完野返黎,
佢地都有讚我叻仔^0^,
仲有個度d人都好好,
又唔會點屌人>~<,
所以辛苦都係值得ge~.~
|
2009 年 7 月 23 日 星期四  |
| 2009-07-23 |
分類: 未分類 |
終於到左生日la^^
終於可以同15歲ge苦悶生活
講一句88^.^
我兩個願望,
第一個係希望升到班,
第二個係我希望會有一個鍾意我ge人^.^
第一個願望已經係金日實現左,
唔知第二個會唔會實現尼??
希望可以la^^
|
2009 年 7 月 15 日 星期三  |
| 2009-07-15 |
分類: 未分類 |
最近每日都諗自己存在係世界上有咩用,
每一日就係到食飯,洗錢,
日日都係咁樣,
搞到我成個織係識得洗錢ge癈柴,
真係好想有一樣野係我可以做到ge,
或者有一樣野係我叻過人,
搵工又未搵到,
而家真係''四大皆空''
''冇錢'',''冇女'',''冇車'',''冇工做'',
唉,到底幾時有d野可以搞下=.=
|
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
| 2009-07-13 |
分類: 未分類 |
聼日就要補考,
死得la,好緊張先,
升定留睇尼鋪la,
雖然我都冇溫過=.=
希望上天保佑我,
我要求唔多,
俾我有30分帶料升就得la,
希望大家都要保佑我^^
|
2009 年 6 月 24 日 星期三  |
| 2009-06-24 |
分類: 未分類 |
好男人為何會鬥不過壞男人
男人不壞,女人不愛。
這句話在現實中非常準確。
雖然很多女人會矢口否認這一點甚至對此嗤之以鼻。
但實際上,搣壞攠男人的求愛方式的確比好男人的方式有效得多。
壞男人的特點是:臉皮厚,大膽,善於撒謊,不太受道德約束,花招詭計多,一旦有機會『日『後再說,不負責任。
而這些特點恰恰擊中了女人的軟肋。
假設硬件條件相似的好男人和壞男人遇到同一個女人,壞男人的殺傷力要強出N倍。
另外,好男人永遠也不可能做到像騙子那樣心態平和。
對於好男人,你是他生命中的重要組成部分,他對你的過去,現在,未來都在意。
而騙子要的只是眼前的一點刺激,當然更容易為達到目標而迎合你。
騙子更能容忍你的缺點,因為他只需要容忍幾天,
一兩個月;而好男人卻要計劃一輩子的前景,
所以請問大家會選擇邊種男人呢??
如果你覺得你而家身邊ge男友好ge話,
請要珍惜^^ |
|